مرفاوي اولين پيروزي خود را با 5 گل‌ ادينهو جشن گرفت

 مرفاوي اولين پيروزي خود را با 5 گل‌ ادينهو جشن گرفت




 

 


مرفاوي اولين پيروزي خود را با 5 گل‌ ادينهو جشن گرفت


تاریخ : شنبه ،
23 مرداد 1389

تيم فوتبال مس توانست با 5 گل مهاجم برزيلي برابر شهرداري به برتري دست يابد و اولين پيروزي خود در ليگ برتر را جشن بگيرد.


ديدار تيم‌هاي مس کرمان و شهرداري تبريز در هفته چهارم ليگ برتر با حضور 3 هزار تماشاگر در ورزشگاه شهيد باهنر کرمان برگزار شد.
بازيکنان مس که در 3 هفته گذشته نتوانسته بودند امتيازي کسب کنند، با انگيزه بالايي وارد ميدان شدند و در دقيقه 3 توسط لوسيانو ادينهو به گل اول دست يافتند. کرماني‌ها به حملات خود ادامه دادند و بار ديگر ادينهو در دقايق 11 و 42 گل دوم و سوم خود و تيمش را به ثمر رساند تا نيمه اول با نتيجه 3 بر صفر به سود مس به پايان برسد.

در نيمه دوم حملات شاگردان مرفاوي ادامه داشت. بار ديگر مهاجم اين تيم با درخشش خود توانست در دقايق 64 و 78 گل‌هاي چهارم و پنجم را به ثمر برساند.
تبريزي‌ها نيز در نيمه دوم در دقيقه 69 توسط سعيد دقيقي از روي نقطه پنالتي و علي کريمي در دقيقه 90+2 به گل دست يافتند تا بازي 5 بر 2 به سود مس به پايان رسيد. شاگردان مرفاوي اولين پيروزي خود در ليگ برتر را با درخشش ادينهو جشن گرفتند.

قضاوت اين ديدار بر عهده احمد صالحي بود. وي در اين ديدار به حبيب گردان از شهرداري و کيوان امرايي، ارشاد يوسفي و ميلاد فخرالديني از مس کارت زرد نشان داد.


کلمات کلیدی : اخبار فوتبال ایران ، تیم ملی فوتبال ایران ، اخبار لیگ ایران ، اخبار تیم ملی ، فوتبال ایران ، مسابقات فوتبال ، زمان برگزاری فوتبال ، سایت خبر ورزشی ، علی دایی ، بازیهای تیم ملی ، جدول لیگ برتر ، جدول لیگ ایران ، نتیجه فوتبال ، فرهاد مجیدی ، عادل فردوسی پور ، سوتی های جواد خیابانی ، فدراسیون فوتبال ، رنکینگ فوتبال ، تک گل